torsdag 12. mars 2009

Endelig fikk jeg opprettet Chickos hj.side og blogg

Det tok jammen mye tid og hodebry, he he, å dette til, men nå håper jeg det kommer til å fungere.
TAKK Nina for hjelpen, det er jo ikke så vanskelig, når bare man vet hvordan det skal gjøres.

Hjemmesiden får jeg ta litt etter hvert ( dette tar mye av tiden min), men jeg syntes det kunne være koselig med bloggen, følger jo med på dere sine blogg, håper dere vil være mine blogg / hundevenner.

Nå snør det her igjen, det gikk ett takras-snø- her i går kveld, det sperret hele inngangen og langt opp av kjøkken vindue, det er til å bli "gal" av, det ligger et fjell av snø rundt hele huset vårt.

De siste to dager var det herlig med sol, så i går tok vi en tur opp til messe-områdets-P.plass og trente litt lydighet, Konsentrasjonen til Chicko var litt dårlig, lenge siden vi har trent ute, det var jo så mte "god lukt"der fra andre hunder det trener og går turer rundt der.
Hadde vært fint om nogen har lyst å trene sammen med oss???

Nå skal jeg meldt oss på til utstilling: Kongsberg 26.april.
Vi høres ved.

3 kommentarer:

  1. Inger og Chicko, så fint at dere har fått deres egen blogg!!! Så flinke dere er. Det blir kjempespennende å følge dere fremover, det blir jo noe helt annet når vi kan se hva dere driver med på bloggen (og ikke kommunisere pr. mail).

    Vi burde møtes og trene litt oftere, det blir lettere når vær- og føreforhold blir bedre Inger. Nå er det helt pyton over alt, og dere var tapre som dro på Messa (det var der jeg gikk på dressurkurs, så der lukter det nok mye snadder for en lappe-gutt;o)

    Vi følger med på dere nå:o)

    Klem fra tjømlingene

    SvarSlett
  2. Hei på dere!
    Nå er dere i gang og da går det av seg selv. Det er ikke så vanskelig når dere først har begynt. Du er nå flink,Inger.Det er en fin blogg du har laget, men bare ta kontakt hvis det er noe.

    Dette blir gøy med Broder`n på nett. Nå skal vi følge med dere og "snakke" sammen.

    SvarSlett
  3. Takk for det, Nina, det er jo litt gøy.Nå har CHicko startet med å fortelle i dagbogen sin.
    Vi gleder oss til "barna" våre kan få leke sammen igjen

    SvarSlett